Luxury Auto Classics

Ford

Wyświetlanie wszystkich wyników: 12

  • 1952 Ford F-3

    Dowiedz się więcej

    1952 Ford F-3

    Pod koniec 1947 roku północnoamerykański oddział Forda przedstawił pierwszą powojenną półciężarówkę w postaci pierwszej generacji serii modelowej F-Series.

    Pierwsza generacja F-Series wyróżniała się zaokrąglonymi, obłymi błotnikami, a także okrągłymi, wąsko rozstawionymi reflektorami i dużą atrapą chłodnicy malowaną w kolorze nadwozia. Ponadto, przód wyróżniała zwężana ku przodowi, zaokrąglona maska. Gama wariantów nadwoziowych składała się z ośmiu wersji, które różniły się wielkością i rozstawami osi

    Kategoria:
  • 1965 Ford Mustang Coupe V8

    Dowiedz się więcej

    1965 Ford Mustang Coupe V8

    Pierwszy egzemplarz zaprezentowano 17 kwietnia 1964 roku w Nowym Jorku. Transmisja telewizyjna premiery została wyemitowana przez trzy amerykańskie stacje telewizyjne 19 kwietnia tego samego roku.

    Kategoria:
  • 1966 Ford Fairline 500GT

    39 900,00 
    Dodaj do koszyka

    1966 Ford Fairline 500GT

    Ford Fairlane V został zaprezentowany po raz pierwszy w 1966 roku.

    Piąta generacja Forda Fairlane utrzymana została w nowym kierunku stylistycznym marki. Charakterystycznym elementem stylistyki stało się wyraźnie zaakcentowane przetłoczenie biegnące przez całą długość nadwozia, a także obły tylny błotnik oraz podwójne, pionowo umieszczone reflektory[10]. Ostatnie rozwiązanie było popularną praktyką stylistów w Ameryce Północnej w latach 60. XX wieku.

    Kategoria:
    39 900,00 
  • Promocja!

    1966 Ford Mustang C-code

    59 900,00 
    Dodaj do koszyka

    1966 Ford Mustang C-code

    Kategoria:
    59 900,00 
  • 1967 Ford Mustang Cabrio

    Dowiedz się więcej

    1967 Ford Mustang Cabrio

    Kategoria:
  • 1968 Ford Mustang

    159 900,00 
    Dodaj do koszyka

    1968 Ford Mustang

    Ford Mustang z 1968 roku

    Kategoria:
    159 900,00 
  • 1968 Ford Ranchero GT V8

    Dowiedz się więcej

    1968 Ford Ranchero GT V8

    Czwarta generacja zadebiutowała jako rocznik 1968. Nowe Ranchero dostępne było w trzech poziomach wyposażenia: bazowym Ranchero, Ranchero 500 odpowiadającemu ówczesnej wersji Fairlane 500 oraz Ranchero GT jako odpowiednik Torino GT[10]. Pojazd dostępny był z silnikami R6 4.1 i V8: 4.7, 4.9, 6.4 i 7.0. Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 3-biegową manualną bądź 3- lub 4-biegową automatyczną skrzynię biegów.

    Kategoria:
  • 1969 FORD F100 Pick-up

    Dowiedz się więcej

    1969 FORD F100 Pick-up

    Ford F100 z silnikiem V8 Big block o pojemności 6.4

    Bardzo solidna rama, nie posiada oznak rdzy. Silnik i skrzynia biegów działają bez zarzutów.

    Samochód sprowadzony ze Stanów Zjednoczonych, jest w pełni opłacony.

     

    Kategoria:
  • Promocja!

    1970 Ford Ranchero V8

    37 900,00 
    Dodaj do koszyka

    1970 Ford Ranchero V8

    Ford Ranchero V został zaprezentowany po raz pierwszy w 1970 roku.

    Kolejna, piąta generacja Forda Ranchero przeszła ewolucyjny zakres zmian w stosunku do poprzednika. Cechowała się ona odświeżonym nadwoziem z liniami które wpisywały się w popularny na rynku północnoamerykańskim nurt stylistyczny coke bottle.

    Kategoria:
    37 900,00 
  • 1987 Ford Bonco 4×4

    44 900,00 
    Dodaj do koszyka

    1987 Ford Bonco 4×4

    Kategoria:
    44 900,00 
  • 1988 Ford Bronco V8

    Dowiedz się więcej

    1988 Ford Bronco V8

    Kategoria:
  • Promocja!

    1990 Ford Bronco 4×4

    54 900,00 
    Dodaj do koszyka

    1990 Ford Bronco 4×4

    Czwarta generacja Forda Bronco podobnie jak poprzednicy została zbudowana jako zamknięta, skrócona osobowa alternatywa dla ówcześnej generacji bliźniaczego pickupa F-Series. Samochód przeszedł ewolucję pod kątem stylistycznym, zyskując charakterystyczne duże, prostokątne reflektory. Zmniejszono też ilość chromowanych ozdobników, zachowując przy tym zbliżone proporcje nadwozia.

    Kategoria:
    54 900,00