XJSC
Wyświetlanie wszystkich wyników: 5
-
1986 Jaguar XJSC V12
Dowiedz się więcej -
1987 JAGUAR XJS-C V12 Stan bardzo dobry
Dowiedz się więcej1987 JAGUAR XJS-C V12 Stan bardzo dobry
Pierwszy XJ-S pojawił się w 1975 roku. Samochód był napędzany silnikiem V12 o pojemności 5,3 litra, a moc była przenoszona przez skrzynię biegów sterowaną ręcznie lub automatyczną, przy czym ręczna była oferowana bardzo krótko. Dawało to XJ-S-owi bardzo dobre osiągi – czas przyspieszenia 0-97 kilometrów na godzinę(0-60mph) wynosił 7,6 sekundy,a prędkość maksymalna wynosiła 230km/h.
Premiera modelu zbiegła się w czasie z początkiem kryzysu paliwowego, a na samochody tego typu, ze stosunkowo dużym silnikiem był niewielki popyt. Przez cały okres produkcji sprzedano 14 800[1] egzemplarzy Jaguara.
-
1987 Jaguar XJSC V12 Stan kolekcjonerski
Dowiedz się więcej1987 Jaguar XJSC V12 Stan kolekcjonerski
JAGUAR XJSC Z SILNIKIEM BENZYNOWYM V12 O MOCY 276 KM. SAMOCHÓD W IDEALNYM STANIE TECHNICZNYM JAK I WIZUALNYM. NIE WYMAGA NAJMNIEJSZEGO FINANSOWEGO. STAN KOLEKCJONERSKI, POCHODZI OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA, PIERWSZY LAKIER (ORYGINALNY).
-
1994 Jaguar XJS 2+2 Las Vegas
Dowiedz się więcej1994 Jaguar XJS 2+2 Las Vegas
Jaguar XJ-S (później nazywany Jaguar XJS) – luksusowy grand tourer produkowany przez brytyjską firmę motoryzacyjną Jaguar w latach 1975-1996. Zastąpił on model E-type (lub XK-E) we wrześniu 1975 roku i był oparty na nadwoziu limuzyny XJ. Został on opracowany jako XK-F, mimo że miał zupełnie inny charakter niż jego poprzednik. Nie miał tego samego sportowego stylu, jednak był udanym grand tourerem i był bardziej aerodynamiczny niż E-Type. Ostatni XJS został wyprodukowany 4 kwietnia 1996 r., a przez cały okres 21-letniej produkcji powstało 115 413 egzemplarzy samochodów tego modelu. Następcą XJS został Jaguar XK8.
-
1995 Jaguar XJS 4.0 R6
Dowiedz się więcej1995 Jaguar XJS 4.0 R6
JAGUAR XJS 1995R. Z SILNIKIEM BENZYNOWYM O POJEMNOŚCI 4.0L I MOCY 229 KM. SAMOCHÓD W IDEALNYM STANIE TECHNICZNYM JAK I WIZUALNYM. NIE WYMAGA NAJMNIEJSZEGO WKŁADU FINANSOWEGO.